2024. április 29., hétfő

Anyák napja - solved

 Visszatértem Athénból, és mindjárt mesélek is róla, de előbb a ma reggeli beszélgetésemet mesélem el az óvónővel. Sikerült elkapnom, és mondtam neki, hogy az anyák napján szeretnénk mindketten ott lenni, mert a gyereknek ez lenne a legjobb. Egyből húzta a száját, és mint kiderült, az a fő probléma, hogy mit szól akkor a többi gyerek, és ő mit mondjon, ha megkérdezik, és szerinte még kicsik ehhez, na és persze a szülők is mit szólnak. Mondtam, hogy a gyerekek tapasztalataim szerint leszarják ezt, rákérdeznek, kapnak egy választ, hogy aha 2 anyukája van, aztán találnak valami érdekesebb kérdést, pl. milyen színű a függöny. A szülőket meg én szarom le őszintén szólva. 

Nem igazán volt meggyőzve, egyáltalán nem tetszett neki, meg mondta, hogy jaj a gyerekek majd kérdik, miért csinál 2 ajándékot, meg ilyenek. (Aztán kiderült, hogy valami rajzot már 2-t csinált, lehet, hogy azt a jobb fej óvónéninek köszönhetjük.) Mondtam, hogy nem hiszem, hogy titkolni kéne a családi felállásunkat, és a szülők egy részének már leesett. Szóval eléggé beleálltam, magamhoz képest pedig aztán végképp kifejezetten, és az lett a vége, hogy legyintett, hogy na jó akkor gyertek, lesz ami lesz. 

Őszintén, szerintetek MI lesz? De most komolyan. Szerintem semmi, de lehet, hogy már tényleg elbutultam a liberális buborékomban. 

5 megjegyzés:

  1. Nem tudom,nálunk sokszor felvonult az egész csakád,két nagymama,tesók,stb..fel se tűnt ki kicsoda..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagymamákat és tesókat idén kifejezetten kitiltották nálunk, de szerintem sem lesz ez annyira feltűnő, még így sem. Előfordulhat, hogy valaki kérdez valamit, ez a legrosszabb, ami történhet szerintem.

      Törlés
  2. Olyan nehezen tudnám elképzelni, hogy a szülők nagy része ellenséges lenne veletek. Főleg, mert ahogy mondod a legtöbbeknek már „leesett” hogy mi a helyzet.
    De szerintem érdemes felkészülni arra, hogy van 1-2 aki forgatja a szemét. Mert (engem legalábbis) nagyon szíven tud ütni ha bántják a családomat, még akkor is ha a nagytöbbséget pont nem érdekli hogyan élünk/neveljük a gyerekeinket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan érdekes, szemtől szembe még soha senki nem forgatta a szemét. A mai szülők azért már elég fiatalok, szerintem ez is számít. Amúgy engem is bántana valszeg, de ezt vállaltuk/kaptuk és igazán nem befolyásol. De ez is a mi problémánk, nem az óvónénié kéne hogy legyen.

      Törlés
    2. A leírásaid alapján nekem úgy tűnik ez kizárólag az egy ovónéni problémája, és pont emiatt nem kell az anyák napi progin izgulni. :) mostmár nagyon kíváncsi vagyok, hogy fogjátok magatokat érezni.
      Mi máshogy vagyunk kisebbség (külföldön magyarok), de sajnos mi kaptunk már lesajnáló tekinteteket.

      Törlés

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...