2024. február 3., szombat

A közös piros hálóing

 Van anyukámmal egy közös hálóingünk. 

Kb. 15 évvel ezelőtt volt egy kis/közepes nőgyógyászati műtétem, akkor vette nekem, mert én alapból pizsamás vagyok, de ha vannak olyan kellékek, mint dréncső és katéter, akkor, mint ahogy kifejtette, praktikusabb a hálóing, és igaza is volt. Rendes darab, nem is volt olcsó, de nem azért mondom! Tette hozzá. Piros, félhosszú ujjú darab, és a mellkas-váll részen van egy szürke betét, amin diszkrét, apró, feketés szívecskék vannak. Tényleg rendes darab.

Ahányszor kórházban voltam, előkerült, mint egyetlen hálóingem, amit mivel amúgy egyáltalán nem hordtam, nem romlott az állapota (tényleg jó minőségű), és jellegzetes színének köszönhetően könnyen megtaláltam mindig a szekrény alján, amikor kórház-projekt volt.

Tavaly decemberben, amikor hirtelen kórházba került, próbáltuk kitalálni, mit vigyünk neki, ami egy kicsit könnyebbé tenné az életét. Kényelmes zokni, keresztrejtvény, stb. Na és mondta, hogy vigyem be a piros hálóinget, ha nekem nem kell. Sokat volt rajta azokban a hetekben, és azóta nála is maradt, mert még 2 kórházas etap volt neki, hasznát vette. Aztán visszaadta, mivel elvileg az "enyém".

Most szívkatéterezésre készül. Nem tudja, mikor lesz az időpont, elvileg hetek múlva, de lehet, hogy be lehet ugrani valaki helyett előbb, és akkor hirtelen kell menni - "lehet, hogy valaki mégsem kéri, vagy meghal" - mondta, és ez logikus gondolkodásra vall. Mondta, hogy szeretné, ha nála lenne a hálóing, ha menni kell, már kabalává vált. 

Úgyhogy ma át is vittem neki, ne ezen múljon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...