2024. január 17., szerda

Már megint meló, de most jó hírek

 Ami viszont jó hír, hogy tegnap megkérdeztem, kb. mire számíthatok a határozott idejű munkaszerződésem kapcsán, és mondták, hogy épp akarták mondani, hogy szeretnek velem dolgozni, és szeretnék, hogy maradjak, ezért írjuk át határozatlan idejű szerződéssé, meg sem várva az áprilist. Nagyon örültem neki, már kezdett nyomasztani, hogy újra bele kell vetnem magam az álláspiacba.

Fun fact, hogy tegnapelőtt ránéztem, milyen pozíciók vannak, és találtam egyet, ami nem gyakran kerül meghirdetésre, szakmailag kapcsolódik, de kicsit más, és elég izgalmas, és hirtelen ötlettől vezérelve megpályáztam. 42 évem alatt nem igazán volt velem olyan, hogy valamit hirtelen meglátok/kitalálok, és akkor az nekem sikerül különösebb extra szenvedés nélkül, és még húszezresre sem estem soha, szóval nem hiszem, hogy egyáltalán behívnak, vagy hogy bármi lesz ebből, de egy kicsit piszkálja a fantáziámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...