2024. január 5., péntek

 Tegnapra irreális mennyiségű látogatót ír a blogstat, nem tudom, ez valami blogszörny, vagy tényleg ennyien vagytok? Tegye fel a kezét, aki tényleg van! 

Beindulgat az élet, tegnap megvolt az első irodai napom a melóban, nagyon nehéz volt irodásan felöltözni és időre menni, de aztán tök jó volt, közepesen pörögtünk, ami szerintem több mint elvárható az első héten.

Az öltözködéssel mindig szenvedek, mert annyira szeretnék mindig kényelmes-lazában lenni, de ha abban vagyok, feszélyez, hogy nem vagyok eléggé kiöltözve, ha viszont jobban kiöltözöm, akkor kényelmetlen, és ez feszélyez. Ennyi idősen nem találtam még megoldást erre a problémakörre. Nem segít, hogy mérlegre állni sem merek, és az egész énképem olyan, hogy nem merek vele szembesülni, de még mindig zabálom a bejglit, mert még mindig van, és most kéne észbe kapni, jól enni, mozogni, satöbbi.




17 megjegyzés:

  1. Én tényleg itt vagyok és mindig jövök olvasni, ahányszor meglátom a Feedlyben, hogy írtál.

    VálaszTörlés
  2. Én pl. új vagyok, molnárilonka blogajánlóból :-) De visszaolvastam, és szuper, (a)hogy blogolsz:)

    VálaszTörlés
  3. Uhh, az utolsó bekezdéssel szóról szóra (mondjuk a bejgli pont elfogyott, de behelyettesíthető szaloncukorral).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig előbukkan valami, nem tudom, vége lesz-e valaha.

      Törlés
  4. Én is új :) Milonkától érkezek, de ezek szerint itt vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek :) kérhetek meghívót? iksz.chill@gmail.com köszi!!

      Törlés
  5. Milonka blogja lesz a ludas, hihi ☺️ én is onnan jövök

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, látom, onnét sokan jöttök, pedig eddig is kint szerepeltem nála, de látom, felhívta a figyelmet a linkekre. Ez lehet a megoldás tényleg :)

      Törlés
  6. 15 éve olvaslak. Ezen túl visszamenőleg is elolvastam néhány évnyi írásodat. Azzal együtt 20 felé tarthatunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta!! De öregek vagyunk :) és köszi, ez ez igazán impresszív.

      Törlés
  7. Jelen! Mostanában kezdtelek olvasni, de nem milonkától érkeztem, nagyjából visszapörgettem.

    VálaszTörlés
  8. Én sem robot vagyok :) olvaslak folyamatosan.

    VálaszTörlés
  9. Én is új vagyok és visszaolvastam, és maradok, ha lehet:) sok kattintasert én leszek a felelős!

    VálaszTörlés

Athén

 Az athéni útról még eddig nem sikerült szót ejtenem, mert eléggé bedaráltak a mindennapok. Na de most.  Alapvetően minden elvárásomat felül...