2023. augusztus 7., hétfő

 Túl vagyok az emlékeim szerint legfárasztóbb szabadságon. Költöztettük az anyóst, befejeztük a felújítást, és közben a gyereknek bölcsi szünet volt. A kikapcsolódást az jelentette, hogy minden este kb. másfél órát bámultam a Netflixen a Bojack Horsemant, ami továbbra is zseniális szerintem, hiszen másodszor nézem.

Most 2 nap meló, ami üdítő változatosság, mert többnyire csendes környezetben ülhetek, plusz tovább lököm a sürgős ügyeket, aztán megint egy hét szabadság, de most "rendesen", Balcsin. Megüljük hárman a gyerek szülinapját (később lesz nagy családi hepaj is), meg elmegyünk a tapolcai barlangba (jegy megvéve, velem idén nem basznak ki), meg ilyenek. 

Ja és azt nem meséltem, hogy felhívott az Őszinte Fiú (Hantaboy?), akihez majdnem elmentem dolgozni, de aztán nem engem választott, de aztán mégis, aztán nem tudta, így végül anno a mostani melóm mellett döntöttem, na és most hívott, hogy van egy üres pozi, és menjek. Mondtam, hogy mivel határozott idejű a szerződésem, nem tudom most ez megfontolni. Abban maradtunk, jövő év elején egyeztetünk, mert bővülget a csapata. Nem tudom még, mi lesz, de örömmel töltött el a lehetőség. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...