2023. április 17., hétfő

Vihar előtti nyugalom

 Izgalomban vagyok, mert ezek az utolsó békés, nyugodt napjaim most egy időre. És persze most köszöntött be a meleg tavasz. 

Reggel, ébredés után sokat heverésztünk a kisfiammal, ilyenkor nagyon bújós, és félálomban mindenfélét magyaráz, óriás cukiság (még akkor is, ha mostanában főleg a kakiról beszél mint központi téma). Aztán reggeli után rollerrel és futóbicajjal mentünk a bölcsibe, ráérősen, meg-megállva, nézegetve a tulipánokat és a cicákat. Kényelmesen hazagurultam, aztán mentem egy nagyot a kutyával, labdáztunk is. Aztán itthon mindenfélét intéztem, rendrakás, online beszerzések, mosás, teregetés, most festem a hajam, de már dél van, aztán még el kell mennem füzetet venni a fejlesztésre (másfél éve jár ugyanoda fejlesztésre és még 2 hónapig fog, de most kitalálták, hogy kéne egy füzet a nyomonkövetésre :)), meg pékségbe is kell mennem, és már gurulhatok is a bölcsibe a gyerekért. Megígértem neki a játszóterezést és a kisboltba menést délutánra.

Nagyon nagy váltás lesz, és már időszerű minden szempontból, de azért kicsit-közepesen-nagyonnemakarom én most ezt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...