2023. április 15., szombat

 Nnna. Csütörtökön munkába állok. Elfogadtam a határozott idejű melót, és offoltam Hantaboyt. Az volt, hogy dél helyett fél 3-kor hívott, és mondta, hogy nem tudta, hogy ez ennyire kőbe volt vésve, hogy dél, mert hogy azt hitte, ebédidő, és ő most evett. És amúgy azt akarta mondani, hogy nincs nálam jobb jelölt még mindig, de még hétfőn megnéz valakit, szóval mégsem tud ma dönteni. Mondtam erre, hogy mivel nem hívott, elfogadtam a másikat, és tenkjú bájbáj. Nagyon hajazott ez az egész történet a kamaszkori fiúzási próbálkozásaimra. És hát azoknál is egyértelművé vált, hogy ugyan minek.

A másik hely tök korrektül és szimpatikusan kommunikál, küld mindent időben, ahogy ígéri, és emberközpontúnak tűnik. Egész lelkes vagyok, és már vettem is magamnak egy pólót az Aldiban (az elmúlt hónapokban nem vettem magamnak semmit). 

Drukkoljatok, hogy élhető legyen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...