2023. április 13., csütörtök

 Na és hogy egy kicsit ti is érezzétek az izgalom ízét. A keddi interjúztatók úgy látszik, értékelték az őszinteségem és/vagy nincs más jelölt, de ma adtak ajánlatot. Megadták, amit kértem, bár marad a határozott idejű szerződés. Egy hét múlva kellene kezdeni. Mindeközben felhívtam az Őszinte fiút, mert ő nem adott még végső elutasítást, na és ő nagyon örült, hogy felhívtam, mert mint mondta, csúszásban vannak a dolgok, és hétfőn megy az utolsó jelölt, de továbbra is erősen esélyes vagyok. Mondtam neki, hogy hétfőig nem tudok várni, van egy gyorsan eldöntendő ajánlatom. És ettől valahogy még lelkesebb lett irányomba (hihetetlen, hogy ez így működik). Holnap délben hív a végső válasszal, addig a másikaknak nem kell visszaszólnom. 

Mondjuk az a tippem, hogy nem engem fog választani, csak hirtelen megijedt, hogy ezt nem ő döntheti el. Én nem tudom, melyiket választanám, ha lehetne választani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...