2023. április 5., szerda

Down

 Na most eléggé el vagyok kenődve. Tegnap hívtak az egyik cégtől, ahová igazán szívesen mentem volna dolgozni, hogy végül nem engem választottak. Ez asszem a 3. olyan eset, amikor sok körön vagyok túl, szakmai, személyes, tesztek, feladatok, minden lófasz, és a végén ketten vagyunk már csak versenyben, és végül a másik jelölt mellett döntenek. Nehezen viselem, és valahol fura is ez az örök másodikság. Nem olyan, mint egy sport verseny, ahol tök menő az ezüst, inkább mint a párkeresés, ahol végül mégse téged vett el... akkor kuka az egész. Fun fact, hogy ezek, akik tegnap szóltak, az interjú után meghívtak sütizni, mert épp mentek a büfébe. Udvariasan elhárítottam, de ragaszkodtak, így végül sütiztünk egy kellemeset. Utólag nézve, ez volt a búcsúszex.

Gondolkodom, miért lehet ez, és az a közös ezekben a cégekben, hogy másik iparág, mint amiben eddig dolgoztam. És bár szimpi vagyok annyira, hogy majdnem felvegyenek, végül győz az az érv, hogy a másik jelölt tapasztaltabb ezen a téren. A tegnapi helyen valami ilyet karattyoltak, hogy iparág, de nyilván lehet teljes kamu. A többinél nem tudom, a választott jelölt honnan ment.

A másik, kevésbé kellemes teóriám, hogy látják/érzik rajtam, hogy lelki sérült, traumatizált, összetört ember vagyok. És végül vissza hőkölnek, maguk sem tudják, miért, aztán megracionalizálják. Sajnos ebben is látok rációt.

Az sem mellékes, hogy a saját iparágamban próbálkozva viszont vagy fel akartak venni, vagy én offoltam őket, kiszúrva a pszichopata faktort, több esetben is. De valószínű, hogy ebben a világban sokkal magabiztosabb vagyok, és jobban tudom, miket kell kidomborítani. Így viszont akkor kb. lehetetlen váltani.

Most van egy folyamatban, ami iparágon belüli, és már csak ketten vagyunk versenyben (lol), de az kissé messze van (necces a gyereket hozni vinni), és rohadtul ugyanaz, mint amit 100 éve csinálok. De normálisak és értek hozzá legalább, szóval ha nem a másikat veszik fel, akkor ezt elfogadom. Jövő héten van még ide egy utolsó köröm.

A másik az Őszinte Fiú, akit most már inkább így hívok: "Őszinte" Fiú, aki 2 hete hintáztat, és nyilván nem fog felvenni ("te lettél a második, nagyon nehéz döntés volt, de valakit ki kellett választani, és amúgy 2 embert vehetek fel, de inkább még interjúztatok" - a legrosszabb szakítós duma evör.). Na de ő még ígért egy végső elutasítást :D, azaz még nem zárult le.

Magam alatt vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...