2023. március 21., kedd

 Ma reggel hívott az Őszinte Fiú, hogy türelmet kér, betegség miatt pár napot csúszik a döntés. Szóval még mindig játékban vagyok.

Közben van még a Reális és Kedves Nő is, akinél szintén versenyben vagyok, mint tegnap megtudtam. 

Az egyik helyen hárman, a másikon ketten vagyunk még. Tehát 5 ember 2 pozícióra, az nem is annyira esélytelen. (És akkor játsszunk el a gondolattal, hogy a jelöltek között több átfedés is van, nem csak én). Az külön érdekes, hogy ez a 2 cég ugyanaz a szektor, de másik szektor ahhoz képest, ahol eddig dolgoztam. És kb egymás melletti épületekben vannak, és nagyon egyformának tűnnek. Érdekes helyzet lenne, ha nekem kéne választani, mert mindkettőhöz szívesen mennék. Egy barátnőm azt tanácsolta, hogy mivel mindkét helyen 50% home office van, vállaljam el mindkettőt :D persze nem sok esély van a duplázásra, és a 2 szék között a pad alá esete is erősen a pakliban van. Úgyhogy most várakozom.


1 megjegyzés:

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...