2023. március 20., hétfő

Melókaland (Meló-kaland és Melóka-land)

 Na és a meló téma. Visszamentem egyeztetni a kellemetlenekkel. Kiderült, hogy a nagyfőnök legalább annyira kellemetlen a mindennapokban, mint az interjún volt. Nekem ez óriás vörös zászló, olyan gombok nyomódtak be, amikről megfogadtam évekkel ezelőtt, hogy ha megneszelem, menekülök. És hát nem hogy megneszeltem, hanem mondták. Ennek ellenére kaptam ajánlatot, amit visszautasítottam. Nehéz persze, mert már kéne dolgozni, de másik szarba minek, és főleg ez a gyomorideg-terrorista vonal, amit én elviselni nem szeretnék.

Közben várok végső választ az Őszinte Fiútól, de sajnos itt is eltelt az általa ígért válasz adási határidő, ami általában az első jele annak, hogy mással egyeztet inkább, na de meglátjuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...