2023. március 6., hétfő

Ittatavasz

 Volt a múlt héten az a kis jóidő, tavasz illúzió, és egyből a kertben találtuk magunkat, örülve a kis csodáinknak. Én ősszel ültettem további virághagymákat a meglévők mellé, és csak részben emlékeztem, mit hová, de már kibújtak, és örömmel látom, milyen szabályosan ültettem a hagymákat, és milyen szépen jönnek kifelé az újak, na és a régiek is. Imádom.

A gyerek is rögtön feltalálta magát, kis vödrökkel mászkált, amikben botokat meg fenyőkéreg darabokat szállított, öntögetett, óriás projektekben volt. 

Na és elültettük a paradicsom magokat is poharakba, ahová szoktuk, és kitettem őket a szokásos tuti párkányra, ahol óriás fényt kapnak és alulról a radiátor is melegíti őket, szóval kis üvegház hatás van, és mindig óriásira nőnek. Külön élmény, hogy a 96 éves nagymamámnak van egy korabeli barátnője egy másik városban, és mindig küld postán magokat a nagymamámnak, amiket nekem szán, mindenféle különlegességeket, idén fehér paradicsomot, bármilyen is az. Úgyhogy az idei fő attrakció a fehér paradicsom lesz, meg még ültettem a beváltakból, plusz abból, amit az Aldiban vettem és ízlett.

A koriander baszik kibújni, pedig már csomószor próbáltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...