2023. február 16., csütörtök

 Elvittem Gömbit a bölcsibe, pöpec lett a jelmeze, büszkén feszített benne. Olyan aranyosak voltak, a sok kisgyerek jelmezben, imádtam őket, és sajnáltam, hogy zártkörű a buli, dehát a 3 éveseknek is jár a magánélet.

A következő projektem a csokitorta, apukám és unokaöcsém szülinapjára vállaltam be. Életemben talán 3x készítettem tortát, szóval ez is elég nagy kihívás, de élvezem, hogy ennyire más dolgokat csinálok, mint amiket szoktam.

De előtte még nyomok egy Rubintrékát, és elmegyek masszázsra.

High life.



2 megjegyzés:

  1. Gratula a jelmezhez! :)
    A sütést is nagyon meg lehet szeretni, csak arra kell vigyázni, hogy a produktum nagyrészét más egye meg. Különben lehet rubintrékázni a világ végezetéig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú igen. Ezért jó, ha finom lesz, mert akkor nem az a vége, h én eszem meg az egészet saját magam iránti szanalombol (plusz a drága alapanyagok...)

      Törlés

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...