2022. október 3., hétfő

 Megvolt a mai állásinterjú. Az elején kérdezték, miért tetszett meg ez a pozíció. Mondtam, hogy többek között azért, mert a hirdetésben ki volt emelve, hogy emberközpontú, nagyon alacsony a fluktuáció, a többség sok-sok éve itt dolgozik, tehát hosszú távú lehetőségnek tűnik. Bólogatott, mosolygott a HR-es (gondolom, ő fogalmazta a hirdetést), majd a végén kicsit Columbo-san közölte, hogy ja és volna itten még valami: a pozíció határozott időre, 1 évre szól, csak ezt szóban tervezték elmondani a jelölteknek, nem pedig még a hirdetésben. Szóval ennek elég finom humora van szerintem: mi itt ezer éve dolgozunk, nekünk ez kiszámítható hosszú távon, ez tetszene, mi? Jó, mert te csak 1 évre jöhetsz, bibibí...

Nem korrekt, na. Egyébként pedig messze van és nem igazán van home office, szóval nem egymást keressük, de még nem offoltam le (tök hülye helyzet, majd' egyórás normál beszélgetés, aminek a végén kiderülnek a turpisságok, nem igazán tudtam lereagálni), elvileg ők szólnak, mehetek-e a kövi körre, és kiváncsi vagyok, mehetek-e. Aztán majd eldöntöm, ha lesz mit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...