2022. szeptember 8., csütörtök

Takony

 Meglett a gyermek allergia tesztje, kiderült, hogy valamire allergiás, de minden allergén negatív, mert ennyi idősen még nem megbízható a teszt. Hát köszi, ezt utólag kellett csak elmondani, nyilván. Kapott ugyanolyan, csak picit más gyógyszereket, mint amiket eddig.

A B opció, hogy allergiás és/vagy refluxos, de a reflux nem egy kimutatható dolog. Piciként nagyon bukós volt, ami elvileg a gyomorszonda miatt van (2 és fél hónapig szondán kapta a tejet, aztán átcuppant a cicire). Voltak is mókás jelenetek, pl. a konduktor mutatta, hogy kell hason labdára fektetni, és én mondtam, hogy ne tegye, mert kijön a kaja, és legyintett, és mégis tette, és szépen eláztatta a gyerek az egész labdát, győzték törölgetni, én meg leharaptam a nyelvem, hogy ki ne jöjjön a naugye.

Na szóval lehet, hogy refluxos (is), ami hajlamosít a légúti megbetegedésekre, úgyhogy meg kell emelni az ágy fejrészét, meg ilyenek. 

Természetesen 3 nap bölcsi után itthon kell maradni a taknyosság durvulása okán, és én is elkaptam, már megint, szóval ez a hét is nyögve telik. Nehezen látom, hogyan férne bele ebbe egy munkahely.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...