2022. szeptember 8., csütörtök

Meló helyett

 Pályáztam egy munkahelyre, ami viszonylag tetszett. 4 kör interjú volt, a folyamat során a következő mondatok hangzottak el: "innen már nem lehet elrontani!" (fejvadász); "2 napon belül megy az ajánlat!" (ügyvezető), "nagyon szimpatikus vagy" (hr-es és leendő főnök - pedig nem is kérdeztem), aztán eltűntek, mint az aranyóra, majd a fejvadász hívott, hogy neki is csak emailt írtak, indoklás nélkül, hogy mást vettek fel. 

Amúgy őszintén megkönnyebbültem, mert jövő héten kellett volna kezdeni, és már megint betegek vagyunk, plusz ugye most kezdtem beletanulni a függőágy szakszerű működtetésébe, és ha már belevágtam ebbe a rekreáció, önmagamra figyelés, pihenés kurzusba, tényleg legalább adok erre időt. Csak közben meg borzasztóan idegesít ez a bánásmód. És hogy szerintem nekik nincs álmatlan éjszakájuk emiatt. Különben legalább felhívtak volna, vagy valami.

Persze bármi lehet, pl. "legyen inkább egy fiú" - ilyenben is volt már részem; vagy volt valaki csókos, vagy ki tudja, sosem fogom megtudni, és ez azért rohadtul felbasz. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...