2022. augusztus 22., hétfő

De! tox

 A digitális detox jellemzője, hogy nincs hová bepötyögni, hogy digitális detox. Csak utólag (mint most), vagy esetleg előre. De ahhoz elhatározás kell, hogy ezt valaki direkt csinálja, nekem meg az nem volt. Hanem csak simán megmurdált a telefonom péntek reggel, a Balatonon. Olyan szempontból várható volt, hogy ripityára volt már törve, és időnként voltak kihagyásai, de én optimista (hanyag?) voltam, a tragikus végkifejletig. 

Jajongva próbáltam végiggondolni az esetleges következnényeket, és az az egy dolog tűnt kissé aggasztónak, hogy a múlt héten 2 állásinterjúm is volt az Ígéretes Cégnél, méghozzá az utolsó, valamint az utolsó utáni kör (mégis szeretne megnézni a nemzetközi kolléga), és reális volt, hogy pénteken kapok visszajelzést. Kedvesemnek szerencsére több esze volt, mint nekem, mert nem csak jajongott, hanem átrakta a kártyát az ő készülékébe, és átirányította a hívásaimat a saját számára (utána visszacserélte a kártyát, hogy legyen értelme is a dolognak), és ezzel kihúzta a dolog méregfogát, mindössze 10 lefedetlen percünk volt, amikor már munkaidő volt, de még nem voltam átirányítva. Aztán nem hívtak, így ez a 10 perc a gyanú magvait ültette el bennem. Aztán elengedtem az egészet. Eleve, a fene se akar dolgozni.

Furcsa volt 2 nap telefon nélkül, de a legfurcsább, hogy különösen bosszantott, hogy mások miért nyomkodják állandóan a telefonjukat. Egyébként egész jó volt, híreket sem olvastam, és könyvet vittem a wc-re :D

És ami még örömteljes: van egy középkategóriás kávéfőzőnk, ami pár hete (hónapja?) nem működik, de teljesen átálltunk a kotyogósra, és gondoltam, ma lesz a napja, hogy elviszem szervizbe. Előtte bekapcsoltam, kinyitottam (gondoltam, kitakarítom kicsit), és a párom már mondta is, hogy jééé kinyíííílt, merthogy annyira be volt krepálva, hogy ki sem nyílt, de én erre nem emlékeztem már, na és innen már ki lehet találni, hogy működik a kávéfőző. 

Neki is kellett egy kis detox.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...