2024. január 31., szerda

 Hívtak ma a Cégtől Aki Egyszer Már Kikukázott (CAEMK), időpont egyeztetés végett. A HR-es hölgy kissé zavarban volt, mert tudta, hogy valahogy le kell reagálnia a múltkorit, de nagyon kedves, aranyos volt. Mást is megnéznek azért, mint kiszedtem a fejvadászból, szóval simán lehet, hogy házhoz masírozok a lófaszért, de azért szerintem hülyeség lenne nem megfutni ezt a kört. 

A skandináv krimi vágyam is teljesült, tegnap kaptam 2 db Jo Nesbo-novelláskötetet, és az egyikre rá is vetettem magam. Pont ez kell, izgalmas, rövid, fordulatos. 

Holnap megyünk vissza a lábdokihoz, sajnos nem látom, hogy ne sántítana a gyermek, viszont már teljesen lehetetlen seggen ülésre biztatni. Mármint lehet biztatni, csak felesleges. 

Tény viszont, hogy az elmúlt héten látványosan fejlődött színezésben, festésben és logikai feladatokban, döbbenet, hogy ebben a korban mennyire szivacsok a gyerekek, és mennyi mindent tud(ná)nak most seperc alatt megtanulni. 

2 megjegyzés:

  1. Drukkolok a mai orvosi vizithez!
    A logikai játékokat imádtam, sokszor éjszakába nyúlóan én is rakosgattam mikor a kölkök már elmentek aludni :) A Smart Games-nek vannak nagyon jó cuccaik, én főleg az IQ Fit sorozatot szerettem meg a kocsi parkolósat :D volt egy süti pakolgatós is, atyaég azon egyszer sírtam, mert órákon keresztül nem sikerült megoldani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Nem vágtam ezt a Smart Games dolgot, de rákerestem most, és már a látványtól idegbe jövök, megértem, hogy sírtál :D Nekünk van 2 személyes Rush Hour, időnként rákattanunk, tényleg jó! A gyerekkel még a papír alapú feladványoknál tartunk, számold meg, színezd ki, kakukktojás, sorozat (bár az még nehezen alakul), de biztos fogok venni neki IQ Fitet!

      Törlés

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...