2023. szeptember 12., kedd

 Erős meló téren ez a hónap, és főleg ez a hét, és én ilyenkor a jól bevált, bejáratott módszer szerint beteg lettem, és szédülve, tüsszögve bogarászom az excel táblákat, tök hatékony, nyilván. 

Ami még szomorúan érint, hogy kábé szétesett az impró csapat. Páran maradtunk csak, akik szeretnének folytatást, és erre az évadra még kitalálunk valamit, de attól félek, ez lesz az utolsó erőfeszítés. Kicsit én is tehernek éreztem már, de abbahagyni semmiképp sem szerettem volna. Talán így lesz mégis a legjobb, mert abbahagyásban én nagyon rossz vagyok, így legalább szép lassan leépül és abbamarad magától. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...