2023. február 10., péntek

Izmok

 Idén egyelőre úgy néz ki, nem nagyon van kifogásom, hogy miért nem lesz kész a beach body ("nincs időm" - ja de van). Úgyhogy neki is álltam rubintrékázni. Kedden végigtoltam egy 1 óra 10 perces videót (őszintén szólva max 60% hatékonysággal, de szerintem az is egész jó), és mára jutottam el oda, hogy ismét tudok járni, úgyhogy ma is megpróbáltam, de egyértelműen túl kész voltam még hozzá. Bírom amúgy Rékát, szerintem pont ilyennek kell lenni ebben a munkakörben, amilyen ő.

Ha pár fokkal melegebb lesz, elkezdek futni (egyelőre legalább erre van kifogásom, mégiscsak mínuszok vannak, bár utoljára reggel 6-kor néztem a hőmérőt). Elvileg rá lehet szokni a futásra emkékeim szerint, de én épp annyira le vagyok szokva róla, mint Matthew Perry az alkoholról (olvastam a könyvét, nagyon megrázó, függőség témában). Úgyhogy muszáj lesz erőltetni, mert a futást gondolom számomra a leginkább hatékony mozgásformának az ingyenes lehetőségek közül. 

Durva ez a tunyaság, muszáj kezdenem vele valamit. (Bár a héten kettőt rékáztam, ezért jár egy kis önvállveregetés.) Meg az, hogy régen, amikor nagyon sokat mozogtam, azt hittem, nekem sosem lesz izmos alakom. Valaki igazán szólhatott volna akkoriban, hogy hé, ez az, ami most van! Ne akard tudni, milyen leszel 40 évesen!

És akkor megragadom az alkalmat, hogy üzenjek a 70 éves önmagamnak: 41 évesen tök fitt, izmos, és hamvas voltál. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...