2023. november 10., péntek

Spiri?

 Olyan érdekes, én mindig kategorikusan elutasítottam a "spiri" dolgokat. Azt hiszem, nem is igazán tudtam, mit jelent ez a szó, olyasmit értettem alatta, hogy hinni "természetfeletti" dolgokban, meg horoszkópot olvasni, jósnőhöz járni, ilyenek. 

Na és kiderült: kurvára spiri lettem az évek során. Csak nem követte le a változást az énképem. Ez volt anno a prezentációs képességekkel is :) tovább hittem, hogy ez nekem rémesen megy, mint ameddig tényleg rémesen ment. Érdemes néha megpróbálni ránézni magunkról kívülről, nyitottan és előítéletek nélkül, lehet, hogy kiderül, hogy már nem is olyanok vagyunk, mint amit 30 évig hittünk. Ez is milyen spiri bekezdés lett.

Na de hogy hogy jöttem rá a spirisedésemre? Kolléganőm mondtam hogy neki van egy könyv, ami nagyon sokat jelent, és szívesen odaadja, ha érdekel, de ez aztán rohadtul spiri. Másik kolléganőm támogatta, hogy hú ez tényleg durva. És most olvasom és iszonyú sokat ad, és teljesen passzol ahhoz, ahová eddig eljutottam. Nyilván ezek jelentősen trauma-vezérelt változások, de ha már trauma, legalább legyen valami pozitív hozadéka. 

A könyv Eckhart Tolle: A most hatalma című könyve, amire egy nálam jártasabb, pszichológus barátnőm enyhe lekezeléssel mondta, hogy jaaa hát az alaaaaap, na hát ebben vagyok én most. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...