2023. november 3., péntek

Blogvember

 Most látom, hogy blogvember van vagymi, azaz minden nap kéne írni a hónapban, ez mondjuk ambíciózus vállalás lenne, de azért lássuk, mit tehetünk.

Tegnap volt a születésnapom, 42 éves lettem. Ez nem kevés, de olyan semleges terep, a 40-et már megszoktam, és nem lettem sokkal közelebb semmi borzasztó kerekhez. Volt kedves, aranyos, jókedvű ünneplés, a kisfiam alig várta a tortát, rajzolt nekem, felköszöntött, és mostanában azt mondja nekem, hogy "jóillatú anya", szóval el lehet tőle olvadni. 

Volt irodai hozd-be-a-gyerekedet-halloween, és szuper volt, igazából nagyon jól érzem magam ebben a munkahelyi közösségben, kicsit több a pörgés, mászkálás, van kihívás, feladat, jókedv, és emberi léptékű az egész, úgyhogy ez most így igazán remek, ráadásul az impró is megint jó. Összességében jobban érzem magam most, mint valaha az elmúlt néhány évben. Decc kúl!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...