2022. szeptember 22., csütörtök

 Amúgy a gyermek nem alvására azt mondják a szakemberek, hogy a koraszülöttség, idegrendszeri éretlenség, "örüljenek, hogy csak ennyi" (btw, örülünk), meg hogy sokat volt mesterséges altatásban (inkubátorban a lélegeztetőgép miatt + műtétek), és ez sokszor elcseszi az alvást. És ne várjunk nagy csodát, igazából nincs ötlet.

Én most azt látom, hogy annyira pörög a bölcsiben, nagyon sokat fejlődik, barátkozik, hangosan énekel, és ha meglátja a kis barátnőit (2 van neki), akkor úgy szalad be a szobába, hogy el se köszön, és ez most nagyon sok inger neki, sok változás, és ha van bölcsi, rosszabbul alszik. De mivel sokat beteg, nem tudja megszokni sem rendesen a bölcsit. Nem igazán látok kiutat, az idő segít majd talán. 

Tegnap mikor vittem a bölcsibe, és meglátta bent a csajokat, befutott, és egy óriásit taknyolt a szőnyegben, gurult egy kicsit, majd boldogan, nevetve felugrott, egy óriási hoppáááá-t kiáltott, majd ment tovább a kis csapathoz. Annyira nevettem, na.

5 megjegyzés:

  1. Esetleg megpróbálhatnátok a Good Night melatonin spray-t. Mi is használjuk, orvos ajánlotta, nem az ördögtől való gyereknek adni, nekünk bevált.

    Mici

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Simán a felnőtt adagolassal? Én bármit is megprobalnek, de most rajottem, hogy úton van egy ragofog, azt megvarom, hátha utána megváltás lesz. (ha ha tuti)

      Törlés
    2. Ki kell kísérletezni. Egy fújás egy mg melatoninnak számít, nálunk kettő a tuti. Pár hét után beáll a rendszer, és elhagyható.

      Mici

      Törlés
  2. Szia!
    Nem ismerjük egymást, csak régi zugolvasód vagyok. Azért írok mégis, mert most fedeztem fel, hogy újra írsz. Nagyon együttérzek veled, mind a kialvatlanság, mind a betegség tekintetében. Igaz az enyémek már "nagyok", de még mindig emlékszem milyen vacak volt e tekintetben a kisgyerekes lét.
    Szeretném veled megosztani azt, ami a gyerekeimnek segített: Vitaking Vitemix szirup, Vitaking Immuno szirup és InnoPharm Herbal Echinacea szirup. (A vitaminnagyker.hu webáruházból rendeltem mindig, mert ott a legjobb az ára és kapható is.) Mi ezer féle vitamint kipróbáltunk, de ez a kombináció vált be. Annyira, hogy miután elkezdtem nekik adni (1-1 evőkanál minden este) egyáltalán nem voltak betegek többé, még csak nátha sem. Esetleg próbáljátok ki, hátha segít a kisfiadon is. Mindegyik szirup, alkohol nélkül. Finom az ízük, gyógynövényeket tartalmaznak. Nagyon drukkolok neked minden téren! (Nem vagyok értékesítő vagy ilyesmi, csak egy hétköznapi anyuka)
    Szeretettel ölellek benneteket!
    Ancsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ancsa, örülök, hogy megismerlek mint zugolvasómat :) köszi a tippet, szerintem ki is próbálom. Most Immunotrofinát kap + allergia elleni szirupot + reflux elleni szirupot esti koktél gyanánt, az orvosok szerint hátha allergiás és/vagy refluxos, persze egyikről sincs bizonyíték. De megnézem ezeket, és lehet, hogy bővítem a koktélt :) Köszi szépen, ölelés!

      Törlés

Máma

 Most egy kicsit talán lassult a tempó, végre visszaállt a home office rend, utazni sem kell most egy ideig sehová, a feladatokkal is halado...